Oprócz wysokiej pozycji w internecie, trzeba pamiętać o potencjalnych klientach na ulicy naszego miasta, lub pobliskich miejscowości. Wystarczy sobie wyobrazić prostą sytuację. Nasza firma zyskała nowych klientów, dzięki zwiększeniu ruchu na stronie. Wchodzimy do sklepu odzieżowego i słyszymy o tym jak postronne osoby rozmawiają o poszukiwaniu np. hydraulika. Pamiętaj, że w tej historii Ty jesteś hydraulikiem. Wyśmienicie przygotowana grafika na wizytówce, dużo bardziej przyciągnie uwagę klienta, niż powiedzenie “przykro mi, ale nie mam wizytówki”.
A co z kierowcami stojącymi w korkach, którzy z nudów oddaliby w tym momencie ostatnie pieniądze, żeby przeczytać nawet skład na papierze toaletowym? Każdy z tych kierowców jest Twoim potencjalnym klientem. Skorzystanie z kilku rodzajów rodzajów reklamy wizytówek, ulotek, oklejonego samochodu, baneru reklamowego. Sprawia, że jesteś widoczny na mieście.
#reklama olsztyn
