E-mail marketing służy do budowania lub utrzymywania relacji z (potencjalnymi) klientami w celu informowania ich o produktach firmy lub w celu sprzedażowym. Na tle innych form reklamy cyfrowej ma wiele zalet.
- Niewygórowane koszty.
- Możliwość szybkiej reakcji – piszesz maila i wysyłasz.
- Personalizacja przekazu – dobrze przygotowana baza pomaga w bardziej osobistym kontakcie.
- Dla każdego – narzędzie e-mail marketingu nadaje się do każdej skali prowadzonego biznesu.
- Precyzyjne statystyki - ich analiza pozwala na dopracowanie kampanii w celu osiągania jak najlepszych rezultatów: wskaźnik otwierania maili, klikania w linki itp., badanie, co zainteresowało klientów.
Oczywiście, by korzystać z dobrodziejstwa tej formy marketingu cyfrowego, potrzeba wiedzy i narzędzi. Nie musimy ci pewnie przypominać, że je mamy i oddajemy do twojej dyspozycji?