Precyzyjna, umożliwiająca personalizację, relatywnie niedroga reklama?
Odpowiedź brzmi: e-mail marketing. Kluczem do sukcesu jest strategiczne przygotowanie kampanii – od ustalenia grupy docelowej, przez przekaz mailowy i na docelowej stronie, aż po monitoring wyników i ich stałe podnoszenie. Zleć to specjalistom!

Szybkość
przekazu

Niskie
koszty

Możliwość
personalizacji

E-mail marketing służy do budowania lub utrzymywania relacji z (potencjalnymi) klientami w celu informowania ich o produktach firmy lub w celu sprzedażowym. Na tle innych form reklamy cyfrowej ma wiele zalet.

Oczywiście, by korzystać z dobrodziejstwa tej formy marketingu cyfrowego, potrzeba wiedzy i narzędzi. Nie musimy ci pewnie przypominać, że je mamy i oddajemy do twojej dyspozycji?

ponad 
700
%

Korzysta z poczty elektronicznej – napisz do nich!

500
 znaków w tytule

Do wykorzystania na treść, która zachęci do otwarcia maila.

email
home_01-3

Pomożemy Ci zbudować twoją legalną bazę, jeśli jej jeszcze nie masz. Możesz też – przy szerzej zakrojonych działaniach – skorzystać z naszych baz. Dobra baza pozwala na dokładne sprofilowanie grupy odbiorców – z danego regionu, z danej branży itp. Dzięki temu wysyłasz swój przekaz do osób, wśród których jest wysoka szansa na zainteresowanie nim.
To, co znajdzie się w mailu – jak będzie skonstruowany i zatytułowany, zadecyduje o rezultacie kampanii mailingowej. To, dokąd mail odsyła, ma równie wielkie znaczenie: trzeba spełnić szereg wymogów marketingowych, by przyciągnąć adresata mailingu do zapoznania się z ofertą, a potem do skorzystania z niej. Na szczęście masz nas – specjalistów od nowoczesnych form marketingu!

E-mail marketing

Analiza i efekty

Skuteczna kampania mailingowa prowadzi do osiągnięcia założonego celu. Określimy go z tobą i przedstawimy kolejne etapy dążenia do niego. Mailing ma tę przewagę na d innymi formami digital marketingu, że pozwala bardzo precyzyjnie zmierzyć, co przynosiło efekty, a co wymaga zmiany. Systematyczne działania poparte statystyką przynoszą pożądany cel – lepszą rozpoznawalność marki lub większe zainteresowanie ofertą czy wreszcie wyższą sprzedaż.
email_2
home_01-3
01​

Cel

Określenie go powoli podjąć bardziej precyzyjne działania: kampania może być np. wizerunkowa lub sprzedażowa.

02

Baza adresatów

Odpowiednio przygotowana, która pozwoli na precyzyjny dobór odbiorców – twoich potencjalnych klientów.

03

Skuteczny mail

Taki, który zaintryguje, zachęci i doprowadzi do kliknięcia na stronę lub do kontaktu, czyli przyniesie efekt.

04

Landing page

Atrakcyjna, zbudowana zgodnie ze sztuką reklamową strona specjalnie dla danej kampanii to jeden z jej koniecznych elementów.

05

Analizy

E-mail marketing umożliwia szczegółowe analizy zachowań odbiorców – wyciągamy wnioski i poprawiamy działania!