Czym są media społecznościowe? To media służące do komunikacji pomiędzy użytkownikami. Umożliwiają skuteczną komunikację firmy z klientami, kreowanie wizerunku firmy oraz prowadzenie szeregu kampanii dążących do zwiększenia rozpoznawalności firmy, jak i prowadzenia działań sprzedażowych. Co możesz zyskać, umiejętnie wykorzystując takie serwisy, jak Facebook i Instagram? Przede wszystkim nowych klientów, z którymi nawiążesz relacje handlowe

Rozpoznawalna Marka

Nowi klienci

Większa sprzedaż

Platformy te to doskonałe miejsce do reklamowania marki, oferowanych produktów i usług. Liczba użytkowników i niski koszt dotarcia do klienta końcowego sprawiają, że media społecznościowe stanowią doskonałą alternatywę dla tradycyjnych form reklamy.

Portale społecznościowe są najpopularniejszą formą komunikacji. Angażują użytkowników, pomagają w tworzeniu relacji twórca – odbiorca – produkt.

Social media oferują ogromne możliwości reklamowe. Możesz promować w nich zarówno biznes lokalny, jak i krajowy, możesz dotrzeć do klienta, który jest ulicę dalej i na drugim końcu Polski.

Ponieważ z Facebooka korzysta 21,5 mln użytkowników w Polsce (marzec 2021), natomiast z Instagrama korzysta 9,8 mln użytkowników (marzec 2021).

ponad 
210
 mln

użytkowników Facebooka w Polsce

prawie 
100
 mln

użytkowników Instagrama w Polsce

12491662_4950546
home_01-3

To nowoczesne narzędzie służące do promowania profilu na Facebooku. Dzięki niemu możesz zareklamować swoje usługi oraz towary. Facebook ma nieograniczone możliwości precyzowania grupy odbiorców pod względem płci, wieku, regionu, zainteresowania, a nawet zajmowanego stanowiska służbowego.

Wyobraź sobie, że dzięki precyzyjnym algorytmom możesz dostarczyć swoją wirtualną ulotkę do konkretnej grupy osób, a dzięki reklamie śledzącej twoja promocja będzie podążała za klientami – w tym tkwi siła precyzyjnej reklamy, jaką umożliwia Facebook Ads.

Dzięki robotom Facebooka i skutecznej kampanii reklamowej możesz zwiększyć sprzedaż i zyski w swojej firmie. Według badań najlepszymi godzinami na publikację postów na Facebook’u podawane czas między 10 do 11, wieczorami ok. godz. 19. Jeśli chodzi o dni w których najlepiej wystawić posty to poniedziałki, środy i piątki.

Facebook umożliwia łatwą i szybką publikację reklam – oczywiście im prostszych mechanizmów użyjemy, tym będzie to mniej opłacalne, a środki przeznaczone na kampanię nie będą adekwatne do jej wyników. Dlatego im większy budżet zamierzasz przeznaczyć na promocję na Facebooku, tym bardziej zasadne jest powierzenie takich działań osobom, które znają narzędzia do tworzenia i zarządzania reklamą. Dlatego też powinieneś zdecydować się na zatrudnienie profesjonalnej agencji. W dodatku należy pamiętać o tym co dodajemy na tablicę i czym się reklamujemy. Dodanie zdjęcia nie obrobionego zdjęcia i złe go opisanie, może skutkować efektem odwrotnym do zamierzonego. Zaufanie agencji reklamowej / marketingowej i powierzenie im budowania kampanii reklamowej na Facebook’u będzie skutkowało, dodaniem zdjęć / grafik odpowiednio sformatowanych i przede wszystkim reprezentatywnie wyglądających postów z tekstem po wnikliwej analizie, którymi będzie można się pochwalić i przyciągnąć uwagę.

teramarketing_1-min
home_01-3